toriamos Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Tenkte jeg skulle kjøper meg et MSI GeForce to, Ti skjermkort - men har ikke lest tester på dette noe sted. Noen som aner om dette kortet svinger noe særlig? Ev. har andre gode forslag. Har en cpu på 1400 så det butter ikke der akkurat. Takk for ev. svar og en riktig god påske. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Gainward sine Geforce kort er veldig gode - er en av de raskeste Geforce kortene. Skulle tro at MSI sine Geforce 2 kort også er gode. Har ikke noen erfaringer med MSI Geforce 2, men Geforce 3 serien til MSI yter ganske så bra og er veldig overklokkingsvennlig. Men igjen: skulle jeg velge ville jeg ha valgt Gainward. Du burde kanskje også vurdere Geforce 3 Ti200 i stedet for et Geforce 2 - de er ikke så mye dyrere men er en god del raskere og har støtte for DirectX 8. [ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-01-01 01:00 ] Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Gainword kan sikkert sine saker, geforce Ti200 kan jeg ikke finne på noen nettbutikker, så da blir det verre. Men så er nå jeg dårlig til å lete også. Må kaste terning da mellom MSI og Gainword, spesifikasjonene er de samme, dog blir msi sitt kort anbefalt på hardware.no under "skjermkortanbefaling", Gaiword har de ikke giddet så skrive mye om ser det ut for. Noen som kjenner til noen tester? Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Hmmmmmmmmm, jeg ser at MSI sitt kort kun har støtte for Directx7, mens Gainword støtter Directx8 - mulig det avgjør saken. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Quote: On 2002-01-01 11:18, toriamos skrev:Hmmmmmmmmm, jeg ser at MSI sitt kort kun har støtte for Directx7, mens Gainword støtter Directx8 - mulig det avgjør saken. Hvis dette er to geforce2 ti kort du sammenligner så støtter begge DX7. Du kommer til å bruke DX på begge, men ingen av dem vil kunne utnytte de ekstra funksjonene som finnes i DX8. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 jeg har msi-kortet, og vil bare si at det duger.... oc-vennlig er det også.... men hvis du skal beholde orginalvifta må du planslipe den noe heftig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå