MagnusW Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Natt til tirsdag 31/7 (i natt) var det ett hellikopter som holdt på med noe over Oslo i 2-tiden. Hellikopteret fløy veldig høyt, så jeg skjønner ikke helt hva det holdt på med. Hvis det er noen her som vet hva dette kan ha vært så, trenger jeg hjelp! Fikk ikke sove på grunn av dette =P Edit: det holdt på i 2-3 timer. Endret 31. juli 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
Gerber Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Om du bor i området rundt Ensjø så var det jo noe knivstikking der. Tipper det var politihelikopteret som hang over området. Om det ikke er der du bor så kanskje de drev med noe annet, men jeg holder en knapp på politihelikopteret. Men det helikopteret er jo ikke akkurat det mest støyende så du sover ganske lett vil jeg si.... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ja, jeg var i Ensjø området. Men dette helikopteret var så høyt at de umulig kan ha lett etter noen. Vi snakker i høyde med skydekket. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det var nok bare en UFO. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Politihelikopterne har sikkert noen IR kameraer som drar nytte av hoyden sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå