_ART_ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vet ikke hvorfor jeg liker dette. Gi meg inn. Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Utrolig fin fokus. Ellers ble det grusom til overvekt på venstre side. Browseren min ventet på at bilde skulle tippe over... Hadde vært fint om du kunne fått bakgrunnen enda litt mer uskarp, men det er sikkert bare flisespikkeri. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg tror kanskje det er den overvekten jeg liker. Som regel legger jeg objektet i bildet litt til høyre, eller midt i. Han her er på full fart ut av bildet. Men jeg noterer det bak øret. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Enig med trådstarter. Jeg liker også det at han er på full fart ut av bilde. veldig godt fanget og nydelig frys og fokus (ikke sikkert atv'en går så fort, men) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Som de før meg har sagt: veldig bra fokus. Men det var ikke noe 'spenstig' i dette bildet, i motsetning til de andre du har postet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå