sdf123 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei, Har et Z-5500 annlegg som jeg trenger stativer til front- og bakhøyttalere, noen som har erfaringer med noen? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Z-5500 satelittene er vel konstruert for å kunne henges rett på veggen - er dette et alternativ eller vil du ha stativer til såpass små høyttalere? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 spikre spikre i taket og surr tråd og fest høytalerne i dem? Spøk til side, jeg har samme anlegg, men jeg har festet dem i veggen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vær snill og les annonseringene før du poster, den skal på Lydkort og PC-høyttalere. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg bruker dem som stereo og surroundanlegg og da skal den vel hit? Men tilbake til spørsmålet mitt, jeg får ikke hengt den på veggen så derfor er stativ eneste mulighet:/ Så det finnes ikke eller? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg bruker dem som stereo og surroundanlegg og da skal den vel hit? Men tilbake til spørsmålet mitt, jeg får ikke hengt den på veggen så derfor er stativ eneste mulighet:/ Så det finnes ikke eller? 9182841[/snapback] Du kan jo selvfølgelig ty til hjemmelagede måter. F.eks. plassere høytalerne på en bunke bøker/pappesker/ what so ever. Slik at det blir sånn som du vill. Jeg tviler på at det finnes stativ til dette anlegget. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Logitech selger vel stativer til satelittene? gjør de ikke? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg bruker dem som stereo og surroundanlegg og da skal den vel hit? Men tilbake til spørsmålet mitt, jeg får ikke hengt den på veggen så derfor er stativ eneste mulighet:/ Så det finnes ikke eller? 9182841[/snapback] Uansett hvordan du vrir på det så er det PC-høyttalere og det står klart øverst at det ikke skal postes her. Er ikke meg du skal diskutere det med. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Flyttes fra Høyttalere til PC-høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå