philrupp Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvordan bruker man WLAN-tjenesten på en N80? Jeg søker etter WLAN og finner det aktuelle. Jeg velger så "Start Websøking" -- "Velg WLAN-nettverk" -- "Koble til", men ingenting skjer. En ting til. Er det mulig å koble til et "usynlig" nettverk så lenge man vet ssid'en på det? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hvordan bruker man WLAN-tjenesten på en N80? Jeg søker etter WLAN og finner det aktuelle. Jeg velger så "Start Websøking" -- "Velg WLAN-nettverk" -- "Koble til", men ingenting skjer. En ting til. Er det mulig å koble til et "usynlig" nettverk så lenge man vet ssid'en på det? 9182450[/snapback] Du må legge det til som et tilgangspunkt først. Den enkleste måten å gjøre det på er ved å bruke WLAN WIZARD som følger med telefonen. Hvis du ikke finner det, kan du laste det ned gratis fra Nokia sine support sider eller via "last ned" katalogen på mobilen din. WLAN WZR finner automatisk trådløse nettverk, og lager tilgangspunkter av de. Ellers anbefaler jeg deg å lese "den store tråden om N80", og i hvertfall stille spørsmålene du har der. Der har du større sjanse for å treffe på noen som kan hjelpe. Endret 31. juli 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå