Arve Systad Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Stilig action-bilete! Synest absolutt at du har truffe godt med fokus og sånt. Er biletet beskjært, eller er det der orginalen? Dersom det er beskjert ville eg kanskje ha tatt med litt meir på venstresida. Ellers er den blå ATVen ein nydelig kontrast til bakgrunnen. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Dette var kult Ser ut som alt sitter godt her. Ville kanskje tatt det litt mer til høyre så ATVen kom mer til høyre i bildet og ikek ble så sentrert. Ellers var dette topp Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Syns dette var tøft. Meget bra. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Bildet er ikke beskjært noe. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Veldig stilig bilde, bra at du har fått det skarpt og tøft med gjørmespruten til venstre. Lenke til kommentar
Dork1337 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Likte dette desidert best av de ATV-bildene du postet. Flotte farger og skarphet som andre har nevnt tidligere. Fin effekt med jordspruten og uskarpheten på dekkene som spinner. Bra skutt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Wow, det var ekstremt kult bilde. Må si at det beste av det første og det andre, var det andre. Utrolig flott bilde! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette bildet falt virkelig i smak! Ikke noe negativt å si om dette. Det gir en følelse av fart, noe som passer til motivet. Tror litt lenger lukketid ville gjort bildet, om mulig, enda bedre. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg tror at om jeg hadde brukt lengre lukkertid så hadde føreren blitt uskarp. Dette er midt i en sving.. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 bra skarphet og eksponering men kanskje komposisjonen ble litt kjedelig? litt mindre midtstilt så tror jeg dette hadde blitt enda bedre Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 kjempemessig bilde likte det veldig godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå