Footy Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Min kjære vil gjerne pryde hyllen sin med Harry Potter serien i Adult Edition da den i dag varierer veldig fra Adult Edition HC, Childern's Edition og paperback... MEN, jeg sliter litt... Titter noe på amazon, bokklubben, Outland mm. og finner ikke noe særlig.. Finner bok 7, 6 og 5 i Adult Edition HC men hun har allerede 7 og 5.. Finnes de i det hele tatt? Hvor kan jeg eventuelt få kjøpt de? Lenke til kommentar
fotball Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 alle skal finnes, skjekk den nermeste bokhandelen, føler de er overalt hvor jeg går personlig syns jeg Harry Potter skal ha barnekover, de er mye penere hvertfall fargerike Lenke til kommentar
Footy Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 nja... Hver sin smak.. Selv syntes jeg de sr teite ut... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nå begynte jeg seriøst å lure på om de hadde gitt ut tvilsom fan fiction i stive permer ... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Eg og... Synes faktisk dei "voksne" er mykje finare. Meir stilreine og mystiske Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nå begynte jeg seriøst å lure på om de hadde gitt ut tvilsom fan fiction i stive permer ... 9183587[/snapback] HAHA my thoughts exactly! Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Du finner alle sammen på Ebay fra tid til annen (både Ebay.com og Ebay.com/uk) Eks HER har du en fin pakka, dog koster den litt... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hei På bokkilden.no kan du finne alle utgaver av HP bøkene, inkludert voksen utgavene med innbundet bind Jeg skal bestille dem i morgen. Antar det er bok nr. 6 du er ute etter? Følg meg! Endret 3. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå