aspic Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Eg klarte selfølgelig å levera inn M2 adapteren (minnekort type for SE mobiler) ilag med mobileska når eg leverte moblien til reperasjon. Eg har snakka med forhandlar og det er umogeleg å få den adaptaren tilbake. Er det nokon stad på nettet kor eg får kjøpt ein slik eller lignande for ein rimleg pris? Er snakk om ein liten plastdings. Det er så vanvittig slit å dra på USBkabelen heile tida.. =/ Savner adapteren min eg.. Den såg nokolunde slik ut: Endret 31. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er fullt mulig å kjøpe her for rundt 30 kr. Problemet er at det tar nok 1-2 uker å få den tilsendt så da er det kanskje like greit å vente på telefonen din. Ellers kan du jo høre i noen lokalbutikken om de har noe. Lenke til kommentar
nerips Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Her har dei m2 leser til kr 79,- http://www.mobilutstyr-import.com/ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Det er fullt mulig å kjøpe her for rundt 30 kr.Problemet er at det tar nok 1-2 uker å få den tilsendt så da er det kanskje like greit å vente på telefonen din. Ellers kan du jo høre i noen lokalbutikken om de har noe. 9185292[/snapback] Takk.. Men blir nok uaktuelt å kjøpe derifrå =/ Eg får den ikkje igjen, det som er poenget =/ Har forhøyrt meg litt hos diverse elektroforhandlere, men er ingenting å oppdrive. Hadde håpa eg var heldig at f.eks. ein forumbruker tilfeldigvis hadde ein til overs han kunne sende i brev.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sålenge forhandler har godtatt å ta inn tilbehøret er de jo ansvarlig for å bringe alt tilbake igjen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Nei. Eg sendte inn "alt" (tlf eske med mobil og ved eit uhell m2 adapteren) fordi eg fekk heilt ny mobil (nyare merke og vel å merka). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå