Gå til innhold

SE w810i uten sim-kort

Anbefalte innlegg

Hmmmz...

Jeg har en SE w810i som jeg nå ikke har simkort til da jeg bytter jobb. Er det noen muligheter eller noen koder for å kunne boote opp mobilen uten simkortet?

Når jeg slår på mobilen får jeg valg om telefon eller kun walkman, velger jeg telefon får jeg bare beskjed om å sette i sim, eller se en demo av telefonen. Jeg kan ikke få opp hovedmenyen. (mobilen har ikke operatørlås)

Får nytt simkort snart, men bruker mobilen som vekkerklokke, og det går jo ikke nå.

Endret av godonnet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilen min (SE k810i) har noko kalla "fly-mode". Der kan eg bruke mobilen til det meste, uten at mobilen kontaktar "nettet". Men om den modusen funker utan simkort er eg usikker på. Rart om din mobil ikkje skulle hatt samme funksjonen.

Lenke til kommentar
Mobilen min (SE k810i) har noko kalla "fly-mode". Der kan eg bruke mobilen til det meste, uten at mobilen kontaktar "nettet". Men om den modusen funker utan simkort er eg usikker på. Rart om din mobil ikkje skulle hatt samme funksjonen.

9181914[/snapback]

Det er vel det som heter walkman-det... får bare en melding som dekker hele skjermen med at jeg må sette inn sim-kortet. trykker jeg på C-knappen skjer ingenting. Eneste valget jeg har er "Demo" som viser en videosnutt om telefonen.

Lenke til kommentar

Nei, du kan ikke starte telefonen uten sim-kort - det er det jo omtrent ingen telefoner som kan utenom de fleste PDA-telefoner (med unntak av SE sine PDA-telefoner som faktisk av en idiotisk grunn trenger SIM for å brukes som PDA)

Walkman funksjonen skal du derimot kunne bruke uten sim-kort.

Men det er jo bare å sette i et hvilket som helst ubrukt sim-kort, f.eks. et gammelt abonnement, så er det problemet løst.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...