theSaint Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Har vel vært noen humler på blomst her opp igjennom tidene. Men jeg kommer nå med et uansett Blomsten var såpass spesiell at jeg syntes det var verdt det. Og etter litt småredigering i PS ble det vel ganske bra? Kritikk og kommentarer velkommen Endret 31. juli 2007 av theSaint Lenke til kommentar
theSaint Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ingen som hadde noe å si om dette da? Lenke til kommentar
Leif-Erik Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ingen som hadde noe å si om dette da? 9186086[/snapback] Jeg synes det var et hyggelig bilde. 2 kommentarer: Bildet var kanskje litt mørkt? Bakgrunnen kunne ha vært noe mer uskarp (større blender) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Litt blast, og litt for kaldt. Trengere litt mere varme, mere kontraster og slightly mere lys ^^ Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Blomsten var meget fin med fine farger og bra skarphet. Bakgrunnet er også fin med fine bokeh. Det som trekker kraftig ned er tilstedeværelsen av humla. Humla er for langt unna, den er uskarp og vi ser den kun bakfra. Også litt lite kontrast og fargemetning i bildet etter min smak. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nice pic Ikke for blasst for min del Del som plaget meg litt var at de bladene fra en annen plante nedi venstre hjørne, de er veldig irriterende og drar mitt fokus bort fra humla og blomsten. Men alt i alt likte jeg det veldig godt Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Humlen står feil vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå