Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Insane røsker skikkelig, da føler du at du er i ekte krig! Spesielt i den delen rett etter at du har kjørt med Junker'n. Kulene flyr og du kan knapt bevege deg. Hver gang du må reloade banner du nesten høyt, og når du bommer på en active reload er det som om du tror du er dau allerede. Jeg har aldri spilt noe så bra som den siste "scenen" i Act 2. Jeg var svett rett igjennom etter det. Men Longshot to the head er gøy, ja. Nesten like bra som Torque Bow. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg og sleit litt med Raam på Hardcore, fant nesten aldri når jeg skulle hitte han, men med engang Kryllene kom vekk fra han så bare kasta jeg granater og vipps der døde han Er på Act 4 på Insane just nu Lenke til kommentar
Metal_Man Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg og sleit litt med Raam på Hardcore, fant nesten aldri når jeg skulle hitte han, men med engang Kryllene kom vekk fra han så bare kasta jeg granater og vipps der døde han Er på Act 4 på Insane just nu 9253228[/snapback] Hvis man skyter på flaggermusene med pil og bue, så stikker de. Da tar du han med sniper rifla. Er han nærme nok kan du også bruke granater. På INSANE, er han sannelig sinnssyk, ja. Fikk ham inn i et hjørne og bombardert ham med granater og tømte så automatgeværet i trynet hans. Til slutt døde han, men jeg aner virkelig ikke hvordan han skal tas på "ærlig" vis på den vanskelighetsgraden. Får trøste meg med at så og si alle (i hvert fall alle jeg har vært borti på forumet til Xbox) som har runda spillet på INSANE har brukt samme taktikk. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Sikkert nevnt ganske greit i tråden, men beste måten er her: Bytt ut hagla med Torque Bow og bytt ut Lanceren med Sniperen. Bruk bua til å sprenge bort kryllen og med en gang de er borte bytter du til sniper å fyrer av et headshot. Dette gjør du 7-10 ganger eller noe sant, (pass på nok ammo) så er han død. Dette er sikkert nevnt før her i tråden, men bruker du denne metoden gå går det lett. Bare drit i å prøv å løp til den troika'n, fordi det funker dårlig. Granater og maskingevær er heller ikke så veldig smart. Funker fett på Insane. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da vi var to på Insane, og skulle ta RAAM, prøvde jeg å tagge ham. Det funka fett det, bortsett fra at jeg ble downa med en gang da... Men fy flate hvor gøy det var Hvis man er 2 stykker og begge skyter med bua på han helt til dere er tomme for skudd, skal han dø på insane... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Var det med meg, eller? Husker også at jeg ble rimelig frustrert over at jeg ikke fikk has på Raam, men anolopen min hjalp meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Suckers. jeg og stisse2k tok han lett på Insane Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Er ikke vanskelig å ta Raam på Insane når man spiller co-op, da. Prøv å gjøre det alene, DET er ett helvete det. Jeg lurer på hvor mange kalorier jeg har brent opp på å banne og steike og hoppe rundt når jeg skal prøve å ta Raam alene ... Jeg synes uansett det enkleste er å bruke buen og granater for å fjerne Kryll, også bruke Active Reload på Lanceren for å ta han ut. Endret 12. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tok han på nest vanskeligste alene Måtte bevise for meg selv at jeg kunne klare det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det har jeg også gjort. Jeg mente på Insane. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tok han på nest vanskeligste alene Måtte bevise for meg selv at jeg kunne klare det 9261178[/snapback] Jeg regner vel med at alle har klart RAAM på Hardcore, Lapskaus. Det er ikke noe å skryte av.. Noen som har klart han alene på Insane da? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har sett videoer av folk som bare skyter 7 headshots på han i INSANE mode. Gjør akkurat det samme i CASUAL mode uten at han dør. Tror jeg har prøvd 34 ganger nå! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå