Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har holdt på lenge nå men får faen ikke til å drepe RAAM! Så jævlig irriterende, han team-maten (:! dør hele tiden! Og, får vi ikke vite noen forhistorie eller noe om hvorfor vi kriger? Skjønner jo ingenting av handlinga. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ta sniper/pil og bue, sterk håndpistol. og shotgun. granater. skyt han med sniper på langt hold. når han kommer nermere bruker du granater, pistolen, shotgunen. hold deg i dekning hele tiden. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 ta sniper/pil og bue, sterk håndpistol. og shotgun. granater. skyt han med sniper på langt hold. når han kommer nermere bruker du granater, pistolen, shotgunen. hold deg i dekning hele tiden. 9181572[/snapback] Fins det en hagle i nærheten? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 man har somregel en hagle hvis du ikke har byttet den ut. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 man har somregel en hagle hvis du ikke har byttet den ut. 9181657[/snapback] Why would i ask if i had one? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) hvis du skyter han med bua så pilen setter seg fast, sprenger den og da flyr "flaggermusene" vekk, og da tar du headshots med sniperen. veldig lett egentlig. Endret 31. juli 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 hvis du skyter han med bua så pilen setter seg fast, sprenger den og da flyr "flaggermusene" vekk, og da tar du headshots med sniperen. veldig lett egentlig. 9181681[/snapback] Jeg har gjort headshot etter headshot, men det dreper han ikke. Skal prøve dette. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 de svarte flaggermusene beskytter han, så han tar ikke skade hvis du skyter han mens de er på. ellers så kan du gå inn i mørket så de kommer mot deg, så rulle inn i lyset når de kommer og skyte RAAM da. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 de svarte flaggermusene beskytter han, så han tar ikke skade hvis du skyter han mens de er på. ellers så kan du gå inn i mørket så de kommer mot deg, så rulle inn i lyset når de kommer og skyte RAAM da. 9181769[/snapback] Ja det vet jeg. hardcore eller insane? 9181807[/snapback] Ehm... Casual...? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ehm... Casual...? 9181827[/snapback] Skyt han i hodet gjentatte ganger. Og blind fire er din venn når han kommer nært der hvor du gjemmer deg. Og den steinen som kommer først når du starter er fin å gjemme seg bak, og når han kommer helt opp til den beveger du deg rundt slik at han ikke kommer rundt på din side, og du har veldig kort avstand mellom geværmunningen din og hodet hans. Lancer funker bra på Casual, men på Hardcore og Insane er det bedre med Longshot/Torque Bow. Det skal gå fint etterhvert. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) søk på youtube så finner du video.. eller du kan adde meg så skal jeg hjelpe deg.. edit: hadde muligens vært en ide og legge ved GT : PixlFace samme her som der Endret 31. juli 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tips om du ikkje har rektig våpen.. ved checkpoint.. før du går inn til vogna til RAAM.. finnes ett helt våpenlager.. om eg ikkje husker feil! DVS.. Sniper.. hagle.. granater.. bue.. tar eg feil så ikke skyt meg .. lenge siden jeg tok RAAM sist.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Weehoo! I did it! Men kan noen fortelle meg poenget? Hva handlet spillet om? Har jeg mistet et veldig viktig poeng et sted? Skjønner jo at det var en krig mellom mennesker og (??), men hva er forhistoria? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Du er på planeten Sera, og Locustene angrep på E-day, tror jeg. Det ble krig mellom menneskene og Locusts, og menneskene flyttet til den byen hvor du starter siden det var solid granitt under der eller noe, og Locust kunne ikke grave der. Så blir Marcus satt i fengsel på grunn av noe han hadde gjort i felten, husker ikke hva. 14 år senere kommer Locustene seg gjennom granitten og begynner å dukke opp overalt i byen, så Dom kommer for å befri Marcus. Og der begynner spillet. Tror du finner en utfyllende historie på http://en.wikipedia.org/wiki/Gears_of_war#Story Endret 31. juli 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Weehoo! I did it! Men kan noen fortelle meg poenget? Hva handlet spillet om? Har jeg mistet et veldig viktig poeng et sted? Skjønner jo at det var en krig mellom mennesker og (??), men hva er forhistoria? 9182346[/snapback] Hvis du lar være å røre kontrollene når du starter opp spillet. Etter Gears of war skjermen dukker opp. Venter du litt her så kommer det en film som gir litt innføring i historien. Slikt finner man ut når man venter på at noen skal mekke private games Vet ikke om denne filmen kommer uansett hvor du er i menyene. Men den kommer i hvert fall hvis ikke du gjør noe som helst etter å ha startet spillet fra dashboard. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 gratulerer med og ha tatt raam nå må du bare ta han på insane. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 gratulerer med og ha tatt raam nå må du bare ta han på insane. 9182750[/snapback] Haha ja om ett år elns. Jeg syns ikke det er artig å spille samme spillet like etter hverandre. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Evt kan du få han til å komme nærmere (ikke for nært dog), skyte vekk batsa, springe forbi og bruke minigunnen bak han. Done! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Evt kan du få han til å komme nærmere (ikke for nært dog), skyte vekk batsa, springe forbi og bruke minigunnen bak han. Done! 9183082[/snapback] Yeah, next year.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå