Slurt-is Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hei! Skal kjøpe meg en brukt lommepc, valget står mellom Qtek 9000 og Qtek 9100. selv liker jeg best 9000 men pga. størrelsen er jeg i tvil. Er den for stor til daglig bruk? Som F.eks få i lomma, sykkle med, gå tur med osv..? Eventuelt hva ville du/dere valgt? Takker for svar Endret 31. juli 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
ottgrims Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Skal kjøpe meg en brukt lommepc, valget står mellom Qtek 9000 og Qtek 9100. selv liker jeg best 9000 men pga. størrelsen er jeg i tvil. Er den for stor til daglig bruk? Som F.eks få i lomma, sykkle med, gå tur med osv..?Takker for svar 9181369[/snapback] Eg har Qtek 9000 men har ikkje erfaring med 9100. 9000 går greit i innerlomma på ei jakke uten problem. Den går også i bukselomma men du kjenner godt at den er der. Det er ein flott lommecomputer men ein dårleg telefon. Eg bruker SIM-kortet i den nesten berre for datatrafikk. Prøvde å bruke den som einaste telefon ei periode, men var plaga av at den tok telefonen seint, at lyden ikkje kom med det same og litt dårleg lydkvalitet. Mista fleire anrop på grunn av dette. Men som lommekomputer er den berre heilt flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå