Gå til innhold

(Haster!)Skal sende 1 GB til Australia, hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse filene kan legges i winrar og splittes opp i biter som kan lastes opp på en nettside. Om du og australieneren har kontakt over msn eller lignende blir det hele enkelt. Deler du filene offentlig kan du sette passord på det hele.

Trenger du litt utdypning er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som ikke skjønte mye av det her?

Du må nok komme med mer info.

9181305[/snapback]

Snakker du til meg? Jeg må for så vidt ikke komme med noe som helst.

Jeg kan ikke gjette meg frem til annet enn at du bruker windows.

Last ned winrar (rarlab.com), og komprimer alle bildene dine i en .rar fil. Et rar arkiv. Alternativt del opp bildene i flere arkiver, eksempelvis x antall 200mb filer. Finn en gratis filehost på nettet, last opp filene. Fyren som sitter I australia navigerer til dette nettstedet, og laster ned filene der.

Lenke til kommentar
Disse filene kan legges i winrar og splittes opp i biter som kan lastes opp på en nettside. Om du og australieneren har kontakt over msn eller lignende blir det hele enkelt. Deler du filene offentlig kan du sette passord på det hele.

Trenger du litt utdypning er det bare å spørre :)

9181326[/snapback]

Vi har ikke kontakt over msn..så det er utelukket..hva mener du med Winrar og at jeg kan splitte det opp..?

Lenke til kommentar

Her har du det du skal gjøre for å overføre alle bildene til vennen din i australia:

1. Last ned Winrar og innstaler (Mottakeren også trenger winrar)

2. finn frem til mappen med alle bildene og høyreklikk den. Velg add to archive (legg til arkiv på norsk)

3. skriv størrelsen i split volume into.... husk endelsen mb om det skal være i megabytes (Hvis ikke så blir det maaaange små filer)

4. sett passord (bilde)

5. Trykk på ok knappen

Du vil nå finne alle delene i samme mappe som filen/mappen du merket for arkivering

Med den filstørrelsen jeg valgte vil det bli opptil 18 filer som tilsammen blir din pakke med bilder.

Nå drar du på dump.no (den er rask, gratis og stabil) og laster opp filene. Adressen blir da http://dump.no/files/7ba71886a36a/ der du får din egen id (tallene og bokstavene)

Når du har lastet opp alle filene der kan du gi mottakeren linken (din http://dump.no/files/7ba71886a36a/)

Derfra kan han/hun laste ned alle de 18 delene.

Lykke til og spør om det er noe du ikke forstår

post-63221-1185905021_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...