Imsdalo Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Går det ann å få kamera litt lenger bak fyren på Graw2 til ps3 ..Demoen virker litt klønette siden du ser rett i bakhue på soldaten. Graw2 til 360 er det virkelig ikke så klønette spille det 9203518[/snapback] Du kan skifte cameraet til 1st. Person (Nei, du får ikke se våpenet, bare cross-aimet).. Men da mister du mye av det taktiske aspektet, og stiller underlegen i online kamper... Ellers kan du skifte camet fra venstre side, til høyre side, og tilbake, noe som gjør at du har mer oversikt når du runder hjørner. 9203799[/snapback] Det jeg mener om jeg kan stille kamera lenger bakover.. jeg fikk ikke til dette på demoen.. men når jeg spiller på 360 er kamera lenger bak av default. men uansett enig med deg at det er glattere på xbox og det er veldig synd, virkelig ødelagt flyten i spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Syns ikke GRAW2 er noe bra i det heletatt jeg, prøvd demoen på 360, pc og ps3. Kjedelig alt sammen =/ Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Når kommer det nye updater a? Smo Home beta og sliK! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Syns ikke GRAW2 er noe bra i det heletatt jeg, prøvd demoen på 360, pc og ps3.Kjedelig alt sammen =/ 9204618[/snapback] enig med deg der zaleek... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 synes GRAW var uvandt å spille når man ikke skyter med L2/R2. Døde en gang pga det. Men det går vel sikkert ann å endre i fullversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå