Gå til innhold

PSN oppdateringer denne uke

Anbefalte innlegg

Hva F*** er dette da? :mad:

Skjerp dere Sony! 2 uker på rad har dere sendt ut uferdige og korrupte programmer.

Sist uke var det alle PS1 spilla og nå funker ikke GRAW2 og Lair video´n.

Frustrerende for oss som sitter på treeeigt bredbånd og bruker 4-5 timer på å laste ned en demo, bare for å få opp en J**** feilmelding. Har lastet ned GRAW2 demoen 2 ganger uten å lykkes.

Noen som vet hvor man kan henvende seg for å rapportere feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det problemer med å laste ned fra storen om dagen??

Kjøpte Stardust HD i går kveld, men når jeg trykker download får jeg bare en feilmelding:(

9199140[/snapback]

Kan stemme det, jeg kjøpte Suber Rub'a'Dub i går og det feilet også. Jeg gikk ut av storen og så inn igjen. Da fikk jeg lastet ned spillet via Downloads-menyen.

Det høres ut som de har problemer!

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil:PS3en er en kraftig konsoll på papiret.. Men det unnskylder ikke LATE utviklere, som jeg sa tidlligere, som bare ønsker en simpel portering for å melke markedet for penger i produktets navn.

Hadde du vist noe som helst om utvikling hadde du ikke sagt det. Det er på ingen måte simpelt, og man er ikke nødvendigvis lat fordi man tar en avgjørelse på hva som er god/dårlig-business. Hva hadde du gjort, brukt masse tid og penger på noe som i realiteten aldri hadde betalt seg tilbake?

9198471[/snapback]

Selvfølgelig er den en utfordring å portere noe som i utgangspunktet egentlig ble laget for et annet system. Ja, PS3 er en avansert konsoll å utvikle spill på. Men.. Det unnskylder ikke at utviklerene slipper så slappe porteringer likevel. Når det er så klare forskjeller på spillet, i henhold til releaser på andre systemer, med en tidsperiode på opptil et halvt år, så sier det seg selv at utviklerene kunne fått langt mer ut av produktet sitt, enn hva de presterer, da den letteste, enkleste og billigste måten å tjene mer penger på, er å bare modifisere produktet litt, for så å slippe det ut på et annet system for å sope inn mer penger på produktets navn. (Og lar PS3 spillere gang på gang sitte med skjegget i postkassen, i forhold til Xbox360 spillere).

Alle er interessert i å tjene penger på enklest mulig måte.. De har allerede sluppet en solid produkt til X360en, og for å klemme mest mulig penger ut av den ordinære forbruker er det bare til å portere spillet over til konsollen som ikke har det spesifikke spillet (PS3 i disse tilfellene) på slappest mulig måte.

PS3 spillere bryr seg som regel ikke så mye om det, da de gjerne har sett at spillet har vært releaset på en konkurerende konsoll tidligere, og ønsker da ikke annet enn å bare ha muligheten til å kunne spillet akkurat dette spillet på sin "kjære" PS3.. Da bryr de seg ikke om grafikken er tonet en smule ned, litt mer jaggy, dårligere framerate.. De får i hvertfall muligheten til å spille spillet... Og det vet utviklerene...

Det er ikke til å komme unna at porteringer som Splinter Cell DA og spessielt F.E.A.R ser ut som natt og dag til Xbox360. Det er en skam. Og det skyldes ikke hardwaren i PS3 eller at det er så "veldig" komplisert å utvikle for konsollen, men heller en slapp portering for å soppe inn mest mulig på produktet.

Så til deg Geofrank vil jeg bare si: Lojalitet er en dyd, mens blind lojalitet... Du forstår sikkert.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Jeg hadde nøyaktig samme opplevelsen i GRAW2-demoen på ps3, som jeg hadde på X360. Jeg er glad jeg er omtrent blind når det kommer til grafikk...  :)

9200217[/snapback]

hehe du sier noe.. så mye enklere det må være.

Gikk flott for meg og Laste ned Graw2 og lair Traileren. Inget problem, men fortsatt Graw2 var litt chubby med tanke på fpsen, ellers hadde det vært ett spell jeg hadde kjøpt.. bare følte ikke nextgen grafikken med den demoen

Lenke til kommentar
Jeg hadde nøyaktig samme opplevelsen i GRAW2-demoen på ps3, som jeg hadde på X360. Jeg er glad jeg er omtrent blind når det kommer til grafikk...  :)

9200217[/snapback]

Det er ikke bare grafikken det dreier seg om.. Men flyten også... Frameraten er merkbart verre enn X360 utgaven...

Spillet er nok greit for PS3 eiere som ikke legger merke til/bryr seg om det... Og som bare er glad for endelig kunne spille spillet på sin PS3.

Men vel vitende om at det finnest en overlegen utgave, som allerede har vært ute i nesten et halvt år til X360en, så holder ikke PS3 utgaven mål for min del.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Går det ann å få kamera litt lenger bak fyren på Graw2 til ps3 ..

Demoen virker litt klønette siden du ser rett i bakhue på soldaten.

Graw2 til 360 er det virkelig ikke så klønette spille det

9203518[/snapback]

Du kan skifte cameraet til 1st. Person (Nei, du får ikke se våpenet, bare cross-aimet).. Men da mister du mye av det taktiske aspektet, og stiller underlegen i online kamper... Ellers kan du skifte camet fra venstre side, til høyre side, og tilbake, noe som gjør at du har mer oversikt når du runder hjørner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...