Gå til innhold

PSN oppdateringer denne uke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har eg fått feil på installeringen 2 ganger på GRAW2(lasta ned 2 ganger altså). Eg lar møkka vere heller tror eg. Tross alt spillt igjennom demoen på 360 for evigheter siden :roll:

9196200[/snapback]

Det var virkelig ikke verdt nedlastingen heller :!: fyfaen for noe jall.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Nok en bedriten portering til PS3. Som The Darkness, er også GRAW 2 mer jaggy, har FPS hick-ups og har en svakere grafikk på PS3. Har gjennomført GRAW2 utallige ganger til X360 (Har 1000/1000 achievments), og må si meg meg mektig skuffet over porteringen til PS3...Forbanna late utviklere, som gir oss slappe porteringer. Jaja.. Får gå tilbake å spille Resistance: Fall of man igjen da.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Nok en bedriten portering til PS3. Som The Darkness, er også GRAW 2 mer jaggy, har FPS hick-ups og  har en svakere grafikk på PS3. Har gjennomført GRAW2 utallige ganger til X360 (Har 1000/1000 achievments), og må si meg meg mektig skuffet over porteringen til PS3...Forbanna late utviklere, som gir oss slappe porteringer. Jaja.. Får gå tilbake å spille Resistance: Fall of man igjen da.

9196741[/snapback]

Så veldig bedriten var det da ikke? Jeg syns spillet så bra ut, og frameraten var da til å leve med den. Det er forøvrig ikke bare bare å porte et 360-spill over til PS3. Skal det være like bra eller bedre må de ta mange steg tilbake i utviklingsprosessen, og det er gjerne ikke lønnsomt for et spill som har vært ute en god stund allerede, mtp. at det fortsatt er ganske få PS3-eiere der ure.

Lenke til kommentar

her er en fix for de som får feilmelding under installeringen av GRAW 2

1. Delete Corrupted download (if u already downloaded demo before)

2. Go to EU Store and Download the Demo (but don't background download)

3. Wait for it to DL and Automatically install

4. Enjoy the Demo.

:thumbup:

Endret av MclarenMrcedes
Lenke til kommentar
Nok en bedriten portering til PS3. Som The Darkness, er også GRAW 2 mer jaggy, har FPS hick-ups og  har en svakere grafikk på PS3. Har gjennomført GRAW2 utallige ganger til X360 (Har 1000/1000 achievments), og må si meg meg mektig skuffet over porteringen til PS3...Forbanna late utviklere, som gir oss slappe porteringer. Jaja.. Får gå tilbake å spille Resistance: Fall of man igjen da.

9196741[/snapback]

Så veldig bedriten var det da ikke? Jeg syns spillet så bra ut, og frameraten var da til å leve med den. Det er forøvrig ikke bare bare å porte et 360-spill over til PS3. Skal det være like bra eller bedre må de ta mange steg tilbake i utviklingsprosessen, og det er gjerne ikke lønnsomt for et spill som har vært ute en god stund allerede, mtp. at det fortsatt er ganske få PS3-eiere der ure.

9197206[/snapback]

Jo.. så bedriten kan det faktisk være, i forhold til et spill som kom ut for nesten et halvt år siden.. Det var en periode hvor folk faktisk forventet at spill som blir portert over til PS3 faktisk så bedre ut, i hendhold til den lange porteringstiden. Men den tiden er saga blott.. Nå er det som regel bare "Late" utviklere, som ønsker å skvise mest mulig ut av produktet sitt.

Ja, jeg synest Oblivion lå hakket over Xbox360 utgaven, (Men det skulle vel egentlig bare mangle, da det hadde vært ute i over 1 år før PS3 utgaven så verdens lys), selv om PS3 utgaven introduserte nye, unødvendige bugs som ikke hadde forekommet meg på X360utgaven.

Det er ingen tvil:PS3en er en kraftig konsoll på papiret.. Men det unnskylder ikke LATE utviklere, som jeg sa tidlligere, som bare ønsker en simpel portering for å

melke markedet for penger i produktets navn.

Slike porteringer blir i hovedsak kjøpt for folk som opplever spilltørke for konsollen sin, i påvente av de ekslusive stortitlene som kommer til PS3 i fremtiden

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Kan jo legge til at PS3 versjonen får ein del online ekstra maps etc.

http://www.ps3fanboy.com/2007/05/14/graw-2...res-on-the-ps3/

Så kan vere mye gull ute og går her da,online-messig.

9197262[/snapback]

Nice mala.

Jeg herja så fælt med 1ern på x360 over live og ble faktisk veldig god, rank 12 å greier, mapsa er herlige osv. Det spillet jeg har spillt mest over live. Men jeg har graw 2 til x360 , men enda ikke spillt det over live.. Jeg klarer bare ikke å betale for live for å spille når jeg fikk ps3'en i hus.. Det spiller faktisk en stor rolle, og vurderer STERkt å selge skranglekassa.. Ps3 føles bare mye deiligere (jeg var 360 fan to the bone bare så det er sagt, 12000 gamescore and running) men ps3 og dens blu-ray teknologi er bare digg !

Se hva som skjedde med Avanor feks, jeg skjønnern godt.

Burde vært et luksusproblem med å velge hvilen versjon av spilla man skal kjøpe, istedenfor blir det bare frustrasjon. Uff !

Lenke til kommentar
her er en fix for de som får feilmelding under installeringen av GRAW 2

1. Delete Corrupted download (if u already downloaded demo before)

2. Go to EU Store and Download the Demo (but don't background download)

3. Wait for it to DL and Automatically install

4. Enjoy the Demo.

:thumbup:

9197370[/snapback]

får fremdeles error... hverken graw eller lair demoen funker for meg..

Lenke til kommentar

"Posted: 08.02.07

Ghost Recon Advanced Warfighter 3 demo hits the PSN!"

GRAW 3 ! :!:

"Good news for all you PS3 owners out there! The GRAW2 demo is now live and ready to be downloaded on the PSN (playstation network). Boot up and start downloading now.

Here is a quick summary of what to expect in the demo:

In the GRAW 2 single-player demo, "

Link

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil:PS3en er en kraftig konsoll på papiret.. Men det unnskylder ikke LATE utviklere, som jeg sa tidlligere, som bare ønsker en simpel portering for å melke markedet for penger i produktets navn.

Hadde du vist noe som helst om utvikling hadde du ikke sagt det. Det er på ingen måte simpelt, og man er ikke nødvendigvis lat fordi man tar en avgjørelse på hva som er god/dårlig-business. Hva hadde du gjort, brukt masse tid og penger på noe som i realiteten aldri hadde betalt seg tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...