WorldWideWeb Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg brukte å bygge en del pc'er for kamerater og meg selv før men nå har jeg brukt så mye tid på gaming de siste 2 årene at jeg har falt helt av lasset. Ville bare høre meningen deres om hvilken type av prosessorer som er best nå for tiden. skriv litt om hver type er dere snille, dvs en slags tabell for hvilket nivå de hver å en ligger i. stor takk til alle svar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er vel Intels firekjærners prossesorer som regjerer nå. Ellers så har jo xenon(eller hvordan det skrives) veldig god ytelse. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Intels QX6850 er vel kongen på lasset i dag tror jeg Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Intels QX6850 er vel kongen på lasset i dag tror jeg 9181194[/snapback] Jepp, men for Ola Gamer idag med vanlig budsjett er det Q6600 som gjelder. Billig, og masse ytelse for penga. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Yeah Ola Gamer faktisk , den var litt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå