Krillekongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Oh man.. Alt dette snakket om flått Nå tør jeg snart ikke gå ut av huset mitt engang Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 var ute med hunden idag, sjekka meg selv da jeg kom hjem, tok av alle klær å der var 3 flått å finne, 2 på arma 1 på foten, ingen hadde sugd seg fast men pokker så jeg hater disse bugsa Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hadde flått på klitten i fjor sommerxD det er det mest grusomme jeg har vært med på av smerte:P Gikk først rundt i et par dager å hadde vondt der, når jeg satt og løp og sånt....Sjekka det, men så ingenting (flotten var nok for liten da, og lyset for svakt:P) Oppdaga jævelen til slutt i dusjen en dag, og den var blitt stor *spy* Jeg fikk helt anfall! jeg skrek og hylte, løp etter pinsetten og fikk vridd den ut! fikk ut hele greia=) Etter det satt jeg i dusjen og grein i sånn 10 min fordi jeg var så skremt og kvalm av tanken på hva som hadde vært der nede i sånn en uke eler noexD huff:P Aldri mer skogstur i hotpants(N) 9182120[/snapback] Er ikke klitoris like følsomt som penis hodet da? Det måtte ha vært vondt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er ikke klitoris like følsomt som penis hodet da? Det måtte ha vært vondt 9216481[/snapback] Klitoris er den delen av kvinnens kropp som er forsynt med flest nerver, faktisk godt over 8000, og det er mer enn dobbelt så mange som finnes i hele mannens penis. Og, JA, det må virkelig ha vært vondt! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Å herrejesus, det der er sykt da!! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hørte om en på en leir i fjor sommer som hadde fått en flått der nede et sted. Han hadde bare gått til helsesøster på stedet og slengt utstyret på bordet, med en anmodning om umiddelbar fjerning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå