grungewhore Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg skal flytte på hybel å tenkte at det kunne være greit å gå til innkjøp av noe greie hodetelefoner så jeg ikke plager vettet av naboene. Hodetlfene vil bli brukt på både PC, Ipod og forsterker og jeg vil ha lukkede. Kunne tenkt meg en pris på rundt 500 kr. Jeg kan forøvrig legge til at jeg har ganske store ører, så de bør være ganske romslige Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Du bør nok legge i litt mere penger, viss du skal ha lukkede.. Det finnes ikke så mange bra alternativer til høretelefoner som er lukkede, og koster mindre enn 500kr! Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Du bør nok legge i litt mere penger, viss du skal ha lukkede..Det finnes ikke så mange bra alternativer til høretelefoner som er lukkede, og koster mindre enn 500kr! 9187901[/snapback] Jeg sa rundt, ikke under, og det er en ren preferanse. jeg blir ikke fornærmet om noen foreslår noen dyerere alternativer. Men dere bør huske på et det burde kunne drives av bærbare enheter, og ikke være noen gedigne monstre:P Lenke til kommentar
tOREEE Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Foresten.. Beyerdynamic DT231 kan være noe for deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå