uniquemadze Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei! Jeg har sett etter ny telefon nå en stund å har egentlig falt litt for motorola sin "look" Jeg har hatt nokia n70 og se800i men syns dem blir for stor å klumpete til mitt bruk. Jeg bruker telefon mest til å sjekke litt epost, sms, snakking og kalender alarm funksjoner å litt til:P Siden kritikken mot motorola er kraftig her på forumet lurer jeg på om dere har noe som passer og er sånn høvelig fin i design? Bør egentlig være klapptelefon. kamsjell:P Funksjoner: -Kalender: (Ja) rimelig enkel greie. -GPRS: ikke nødvendig -EDGE: ikke nødvendig -Email klient: bør kunne kjøre gmails klient. Form: -Klapp -Vekt: lett:P Skjerm: Farge Skjermen må ha bra oppløsning og grei størrelse. -Touchscreen: (Ja/nei). Pris: Max 3000 kr. Selfølgelig uten abb. Diverse: -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: ikke nødvendig -Blåtann (Bluetooth):Helst -Minnekort?: Ja, må ha ! -MP3: ja -Radio:helst -UMTS: neida -Triband: ikke must -wLAN: ikke must -Batterilevetid: Viktig -Primærbruket med telefon vil bli ringing sms, radio/mp3 spiller på jobb (8 timer dag minimum) litt innlegg i kalender og ta litt bilder Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg tror vnesten du ber om de umulige... gå opp 1-1.5 tusen så kanskje du finner noe;P Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nokia 6267 kanskje? http://www.nokia.no/phones/6267/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå