amundsf Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei! Tror det er en parallellkabel som jeg trenger. I den ene enden må den være hankjønn og skal være av "normal type". I den andre enden derimot trengs av typen "med klump i midten". Og 25 små hull i denne klumpen Hva brukes egentlig som navn? Kabelen må være minimum 5 meter langt. Har funnet en her hos Komplett og den ser ut til å være riktig i enden "med klump i midten". Men er den hankjønn i andre enden? Jeg klarer ikke å bli klok på det... Og ser kabelen ellers ut til å være riktig i forhold til det lille jeg har oppgitt? Til info så skal den brukes mot en skriver - nærmere bestemt labelskriver: Intermec Easy Coder PC4 - Amund Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Den kabelen du linker til ser jo ut som det du beskriver (altså en vanlig gammeldags printerkabel). DB25M: M = male = hannkjønn. C36: Centronics = den som skal inn i printeren. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Takk takk! Da har jeg bestilt - Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå