Gå til innhold

ASUS Striker Extreme - harddisk problem

avphreak

Anbefalte innlegg

Har ASUS Striker Extreme HK og nett kjøpt inn 2 stk 500GB Samsung SATAII disker (T166) Har prøvd å få HK til å finne disse uten hell. Har prøvd å satt jumper på disken for å begrense hastigheten til 1,5GB men hjalp ikke. Har prøvd 2 forskjellige Seagate 250GB SATA disker disse finner jeg med en gang. Men tviler litt på at begge samsung diskene jeg har kjøpt er defekt. Virker også som om de ikke starter (spinner opp), de blir ikke varme. Noen som har erfaring med denne type HK og harddisker.....åpen for forslag =)

Mvh.

Avphreak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et slikt hk, men har aldri hatt et slikt problem.

At du finner de to andte diskene dine, tyder på at noe er feil med Samsung-diskene dine, antar jeg.

Kanskje du har muligheten til å koble de på en annen pc, og se om de virker da?

Endret av Rastafari475
Lenke til kommentar
Jeg har et slikt hk, men har aldri hatt et slikt problem.

At du finner de to andte diskene dine, tyder på at noe er feil med Samsung-diskene dine, antar jeg.

Kanskje du har muligheten til å koble de på en annen pc, og se om de virker da?

9181206[/snapback]

Hei

Testa den ene samsung disken i en pc med DFI LanParty kort. Fann ikkje disken på den pcn heller. Synst bare det er merkelig at begge diskene skal oppføre seg likt. Blir ikke varme når jeg har kobla de til pcn og pcn finner de ikke.

Lenke til kommentar

Da vet jeg ikke annet enn at du må ta kontakt med forhandleren din.

Har ikke hørt om verre uflaks hvis begge er ødelagt, men så er det ikke så overraskende lenger heller da.

Er jo så mye rare problemer med datamaskiner/deler.

Kanskje noen andre har et tips til deg utover kvelden, men hvis ikke, bør du ringe forhandleren din i morgen.

Mvh

Endret av Rastafari475
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...