Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Som min romantiske overskrift sier så omfavner Emerald ikke aMSN, dvs. at alle aMSN-vinduer er uten knapper, linjer osv. Å starte aMSN eller Emerald på nytt fungerer ikke. Jeg kan ikke flytte vinduer heller (ved compiz' egen funksjon), og det kommer ikke opp ved bruk av Alt-TAB. Kjører CompizFusion på Ubuntu 7.04. Er det en bug i Emerald/Compiz eller aMSN? Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Samme her. aner ikke hva som er galt..tenkte jeg skulle se litt på opencomposting.org (lol) nå.. Kjører metacity foreløpig til det har blitt retta på..håpa at dagens oppdatering av compiz skulle fikse men det gjorde den ikke. Vi får vel bare "hold in there" Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Løsning: go to the workarounds plugin and turn off 'QT windows' Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Løsning: go to the workarounds plugin and turn off 'QT windows' 9182948[/snapback] That and a reboot! Takker! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja..du må naturlivis starte compiz/emerald på nytt... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Ja..du må naturlivis starte compiz/emerald på nytt... 9183157[/snapback] Restarta X, men det funka ikke. Derfor måtte jeg restarte hele maskinen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 BTW, har du også et problem med at Emerald ikke husker vindusstørrelsen jeg setter i aMSN? Har kun det problemet i aMSN. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det snakk om "chatte"vinduene eller hovedvinduet? Hovedvinduet lever ihvertfall sitt eget liv hos meg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Er det snakk om "chatte"vinduene eller hovedvinduet? Hovedvinduet lever ihvertfall sitt eget liv hos meg. 9199111[/snapback] Det har jeg ikke tenkt på, men det er hovedvinduet. Samtalevinduene starter maksimert, som jeg har satt de til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå