Gå til innhold

Tissefant berører toalett. Dypere toalettskåler =D

Anbefalte innlegg

Tiss i en bensinkanne, eller gjør noe med stil å sag av truten på flasken, ingen her har så bred kuk at du ikke får den inn i en flaske! Jeg får alltid boner på dassen. :p

Åpningen på en Snapple-flaske er knapt 3 cm i diameter. Hva slags flaske snakker du om?

9215760[/snapback]

Snakker om en vanlig cola-flaske for eksempel, sag såpass mye av at kuken akkurat går inn der, da slipper den å falle av, så pisser man som vanlig, skyller flasken.

And it's ready for use again! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en venn som påstår at han kan stå og drite. Kanskje dette er en teknikk å etterstrebe?

9215762[/snapback]

Nå har jeg ikke akkurat Ph.D. i fluidmekanikk, men øker ikke splashback proporsjonalt med høyden man driter fra?

9215979[/snapback]

Regner med det, og da skulle man tro at det spruta dovann overalt. Hater splashback.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Eller prøv å lage kabelen lang, slik at den legger seg rolig i vannet.

:yes:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Sett deg lengre bak på dassen, så slipper du å berøre dasskanten med mindre du har ståtiss. :)

Eller prøv å lage kabelen lang, slik at den legger seg rolig i vannet.

:yes:

9218317[/snapback]

Ekke hver dag man klarer å bånne dassen. Det hører vel til skjeldenhetene :p

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Tiss i en bensinkanne, eller gjør noe med stil å sag av truten på flasken, ingen her har så bred kuk at du ikke får den inn i en flaske! Jeg får alltid boner på dassen. :p

Åpningen på en Snapple-flaske er knapt 3 cm i diameter. Hva slags flaske snakker du om?

Snakker om en vanlig cola-flaske for eksempel, sag såpass mye av at kuken akkurat går inn der, da slipper den å falle av, så pisser man som vanlig, skyller flasken.

Joda, en 1,5 liters flaske med avsagd topp burde holde, men det passer slettes ikke for problemet man ønsker å løse her i tråden. Får du plass til en slik flaske når du sitter på toalettet?

Lenke til kommentar

9215760[/snapback]

And it's ready for use again! :cool:

9217755[/snapback]

Jeg får ikke plass til min i en vanlig colaflaske.. kansje med isbad etterfulgt av glidemiddel. :hmm:

Har aldri tengt noe over dette fenometet med at penis berører toalettskål men nå som jeg var på do la jeg merke til at penis berørte faktisk toalettskåla, kansje det er sånn jeg fikk kjønnsvorter. :roll:

edit: skriveleif

Endret av 2r3fo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når det gjelder splashback, kan det lett ungås ved å legge litt toalettpapir nede i skåla.

Men det å ha fanten hengene borti skåla er noe jeg lenge har erget meg over. men til min store glede, oppdaget jeg at det er mulig å kjøpt ekstra tilpassede toaletter for den sak.

Hjemme hos kjæresten min har de heldigvis et slikt toalett som gjør det til en liten nytelse i seg selv å sette seg på ramma =)

Toalettet hadde en ekstra lengde der framme, slik at stellet hang pent og pyntelig uten å berøre noe ubehagelig porselen.

Ikke vet jeg hvor skåla er kjøpt, men det skal undersøkes snarest ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Det morsomme med splashback er jo at man alltid har pissa i vannet FØR man driter og det evt. spruter ganske kraftig. Selv legger jeg alltid papir i do for å slippe splashback og at noe berører doen.

9224823[/snapback]

Det fins jo noen doer (f.eks. i USA) som har en jævla innsjø nedi dassen, slik at det er praktisk talt umulig å unngå splashback. Du må isåfall bruke opp en hel dassrull i "anti-splash-measures". Og da blir det så mye papir på en gang at du kommer til å tette dassen :(

Når jeg har vært i USA så har jeg prøvd å perfeksjonere min teknikk for å unngå splash-back. Den krever überskillz og går ut på at man må kjenne nøyaktig tidspunktet for når kabel'n slipper taket, og i det den daler ned i fritt fall hopper jeg opp av do for å maksimere avstanden mellom vannoverflate og rompa mi :thumbup:

Hvis man er n00b og ikke har gjort dette før, kan det være lurt å få en hjelpende hånd av en assistent som kan dra deg raskt vekk fra doen. Se "Dødelig våpen 2" så skjønner du tegninga ;)

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...