Gå til innhold

Tissefant berører toalett. Dypere toalettskåler =D

Anbefalte innlegg

Sett deg i badekaret eller i dusjen og drit og pisse som bare juling. Problem solved :thumbup:

PS! om du har dusjkabinett, er det ingenting i veien for å bruke dusjveggen til å pisse på, bare sørg for å få rett vinkel slik at du treffer hullet. Så er det bare snu på seg litt for å treffe rett med bajsen. Har du problemer med at det legger seg i igjen bajs i dusjen, er det bare å påføre litt såpe og varmtvann.

Lykke til, og så er det så mye mer herlig å dusje hver gang du må gjøre i fra deg, enn å gå på toalettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folks...ro ned spam her er dere snill.

9195775[/snapback]

Spam er ille nok, men når brukere fortsetter og med det ignorerer moderator så ikke kom løpende og klag om man vil få en reaksjon mot seg :)

Denne tråden stenges for opprydding og utdeling av passende reaksjoner.

Edit: Da er en håndfull innlegg fjernet og to brukere er fratatt forumtilbudet. Tråden åpnes igjen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjon på modererering gjøres på pm :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Ser ingen grunnn til at snabben må være "fritthengende" når du sitter der. Dytt den noen cm mot "sentrum", så ordner det seg.

9197532[/snapback]

Jeg liker å slappe av når jeg sitter på do. Lese litt, sende sms til venner osv. Så jeg trenger stort sett begge hendene uansett. Derfor er det egentlig ikke noen mulighet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Først så pisser eller driter deg ferdig, mens du holder penisen slik at den ikke treffer toalettet. Så legger du snoppen forsiktig på doskålen. Der kan den ligge mens du sender SMS eventuelt leser.

Hvis du synes det er ekkelt å ha snoppen på doskålen, så ha litt papir under.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
For mye arbeid! Jeg stemmer heller for at alle toaletter i norge blir byttet ut med dypere varianter! (mer arbeid-ja, men arbeid andre gjør og ikke jeg =D )

9200681[/snapback]

Nice! Det betyr vel at toalettene er så godt som byttet det da?

9201224[/snapback]

Vi satser på det! Har jo kontakt med Jan Simonsen og han kan sikker preike med noen i regjeringa for oss! =D

Lenke til kommentar
*DA DARARA*

Har funnet en genial løsning alle sammen! Før du sitter deg på dass, trer du en tom flaske over kuken så slipper du å bli forbanna! :D

9210193[/snapback]

Hva med å få større tiss før du kommer med noen forslag?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...