Gå til innhold

Tissefant berører toalett. Dypere toalettskåler =D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kuken min føles mindre av og lese denne tråden.

Ikke bare jeg som har dette problemet, altså...

Dypere dasser! :w00t:

Hva hjelper det å poste her? Start heller din egen toalett-fabrikk.

Starte Porsdyp... "haha"

9188207[/snapback]

HAHAHA!

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Nja, jeg har vært oppmerksom på at jeg kommer borti dassen, men har ikke tenkt noe særlig på akkurat det med bakterier/indirekte homosex osv.

Men er kanskje ikke en dum tanke det med dypere/rettere dasser.

Selve greia ikke plager meg stort, annet en på utedassen på hytta, der er det en slags plate rett under hullet som det er svært vansklig å ikke være nær med tassen.

Platen er jo der for at urinen skal renne ned i bøtta, men den blir jo da tisset på av alle som er der og blir ikke skylt siden det ikke er vannklosset, bruker også til tider kalk i doen som kan sette seg på platen.

Ganske ubehaglig følelse å sitte på denne doen skal jeg si dere, kalk på utstyret er heller ikke å anbefale.

Lenke til kommentar

Offentlige toaletter er og blir et sted eg aldri setter meg ned. Samtidig prøver eg alltid å være borti minst mulig. Enkelte er så frastøtende at det frister lite å ta borti tørkepapiret, såpedispenseren eller selve vasken.

Noen ser rene og pene ut, men skinnet/overflaten kan bedra.

Ja til dypere toaletter, automatiske vasker, såpedispensere, tørkere og døråpnere!

Apropo. Utrolig ekkelt når man sitter på do og gjør sine ting mens man plutselig ut av det blå begynner å få en stå. Når man plutselig kjenner det kalde porselenet mot glansen så kvekker eg alltid til. Ekkelt. Og det gjør bare vondt dersom man ikke oppdager det før man nærmest løfter dosetet med penisen sin ide man reiser seg. Er man ekstra uheldig kvekker man litt, kjører penisen i klem mellom doskåla og dosetet og så setter man seg med all sin tyngde. *grøss*

Lenke til kommentar
Kan du ikke holde kølla slik at du sikter rett neddi hullet? Da unngår du berøring av andre menns penis, og så treffer du mål :w00t:

Det er heller ikke alltid rett ned holder heller, men rett over vann og rett ned holder vanligvis i Europa. I USA er det derimot utbredt å ha flatere toaletter med større vannoverflate. Her må man være skikkelig påpasselig for ikke å gi stasen en dukkert.

Lenke til kommentar
Offentlige toaletter er og blir et sted eg aldri setter meg ned. Samtidig prøver eg alltid å være borti minst mulig. Enkelte er så frastøtende at det frister lite å ta borti tørkepapiret, såpedispenseren eller selve vasken.

Ja til dypere toaletter, automatiske vasker, såpedispensere, tørkere og døråpnere!

Dybden på toalettene er jeg likegyldig til, da jeg, som deg, aldri setter meg nedpå et offentlig toalett, men jeg støtter deg ett hundre prosent i resten: ja til automatiske vasker, såpedispensere, tørkere og døråpnere, og selvfølgelig automatisk doskyll!

Lenke til kommentar

Det skal være temmelig ekstrem krise før jeg setter ræva på et offentlig toalett, ja. Særlig når man ser det flyter piss rundt dassen.

En kompis på jobb nekter f.eks. å gjøre nr. 2 på jobb. Han venter til han kommer hjem.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...