Gå til innhold

Tissefant berører toalett. Dypere toalettskåler =D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vær glad vi ikke er i Tyskland, der har de laget en ekstra hylle halvveis nedi dassen som bajsen legger seg på (de sier det er for å hindre "splash damage" ). Så er pikken litt ekstra lang legger den seg der istedet.

Når du har hatt litt dårlig mage, ligger hele guffa igjen på hylla når du snur deg for å skylle ned etter tørkings. Nasty.

9182370[/snapback]

Har sett sånne. Tanken gjorde meg plutselig litt uvel. Men hvorfor kan en ikke bare putte nedi dasspapir før de setter seg?

Ja, jeg kjenner til problemet, jeg også.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Plages med det samme når jeg står, så jeg pleier å bruke krakk. Når man sitter kan man alltids bende den nedover/bakover.

Lenke til kommentar
Jeg må alltid lese slike tråder når jeg spiser :p

9183350[/snapback]

Haha, second, og det er helt ubevisst! Noen der oppe er ute etter meg. :p

Lenke til kommentar
Jeg øyner et marked ...

9185831[/snapback]

Way ahead of you!

Ser ut til at jeg får rabatt; Ta 3, betal for to. Har no ansatt 3små latviere, de sitter i kjelleren min og kutter av tuppen på gratis kondomer fra helsesøster. I win.

Lenke til kommentar

Forslagene om å holde kølla mens man driter, virker lite gjennomtenkt. Husk at det er en overhengende fare for ufrivillig klosett-penis kontakt under hele besøket, også mens man tørker seg. Og da trenger jeg faktisk to ledige hender til å rive av og brette papir. Junior må derfor klare seg på egenhånd :(

Men er det noen lovende industridesign-spirer her på HW.no?

Jeg har tegnet hva jeg mener er det optimale klosett, men skissen ser litt uprofesjonell ut. Så hvis noen kan lage en fet 3D CAD kontruksjon av den hadde det vært topp :thumbup:

PS. Jeg krever ikke royalities om noen skulle finne på å produsere do-designet mitt. Bare gleden over å en gang i framtiden slippe dette intrikate problemet er betaling nok for min del.

doua2.png

Shot at 2007-08-01

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...