Deadringer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Rundt kl 12 tidligere i dag, pausetime @ work, tasset jeg som vanlig overtrøtt og jævelig inn på toalettet etter en heftig mengde kaffekopper. Jeg drar ned buksa, titter etter om det er mer dopapir, så drar jeg ned bokseren og plasserer skinka på dosetet. Mens jeg sitter og regner ut hvor mange minutter det er igjen av pausen min legger jeg merke til at tissefanten henger borti toalettet slik som vanlig. Da florerer tanker ang. hvor mange andre som ufrivillig/frivillig har rubbet penis mot nøyaktig samme punkt. "Har jeg indirekte homosex med alle kara på jobb atm?". Kom vel fram til at det ikke var temaet. Her begynte mine halverotiske fantasier om dypere toalettskåler, slik at snabben min slipper å gni seg der hvor andres snabber har kost seg. Dypere doskåler! Hvorfor er ikke toaletter designet for å støtte kjempepeniser ala clvn og min?(TSPbot says: Nyhus has a 49cm long penis. Clvn has a 27cm long penis =D ) Er dette i bunn og grunn et forsøk på å gi oss homoklamydia uten at vi har hatt homosex? Staten vs bigdaddys? GIEF BIGGER TOILETS PLX! (andre som føler dette som et problem?) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jævlig irreterende, dette. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du er nok desverre homofil, du har indirekte møtt tissen til en annen mann med din tiss. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Du er nok desverre homofil, du har indirekte møtt tissen til en annen mann med din tiss. 9180733[/snapback] Indirekte? Hva prater du om? Jeg er direkte homo i SO @ irc hver dag fra 16:00 til 04:00 *reklamere* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ha litt humor plx Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor står du ikke?... Du har jo den gaven liksom Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Støtta forslaget om djupare dassa. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor står du ikke?... Du har jo den gaven liksom 9181053[/snapback] Når ein skal drita da? Skal ein stå da og? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor står du ikke?... Du har jo den gaven liksom 9181053[/snapback] Når ein skal drita da? Skal ein stå da og? 9181067[/snapback] Driter noen på jobb? i det tilfelle så ja da burde du vel helst sitte. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Får du ikke et slik toalett som er forlenget og dypere i front? -mener jeg har sett et slik et eller annet sted. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bæsjoaret! Siste skrik innen mannlige hygieneprodukter! Ikke la ærendet sette føringer for maskuliniteten i utførelsen! Gud skapte manneræva til barkrakker og TV-vendte sofaer, intet mer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor står du ikke?... Du har jo den gaven liksom 9181053[/snapback] Når ein skal drita da? Skal ein stå da og? 9181067[/snapback] Derfor ja. Bæsjoaret! Me wantz. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bæsjoaret! Me wantz. 9181187[/snapback] HAHA, seriøst dagens Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kan du ikke holde kølla slik at du sikter rett neddi hullet? Da unngår du berøring av andre menns penis, og så treffer du mål Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kan du ikke holde kølla slik at du sikter rett neddi hullet? Da unngår du berøring av andre menns penis, og så treffer du mål 9181952[/snapback] DUH, vi gutter har stor kuk, vi snaker om eksrementering her. Legge snabelen bakover tilsier bæsj på den, det er ikke fint. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Støtta forslaget om djupare dassa. Signed! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kjøp en liten flaske med desinfiseringsmiddel og putt den i veska di. Da er du klar til dyst. Dette er ett velkjent fenomen, ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kan du ikke holde kølla slik at du sikter rett neddi hullet? Da unngår du berøring av andre menns penis, og så treffer du mål 9181952[/snapback] DUH, vi gutter har stor kuk, vi snaker om eksrementering her. Legge snabelen bakover tilsier bæsj på den, det er ikke fint. 9181962[/snapback] Ja, jeg er gutt sjæl Men om du bare bøyer tuppen av penis så burde det gå greit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Vær glad vi ikke er i Tyskland, der har de laget en ekstra hylle halvveis nedi dassen som bajsen legger seg på (de sier det er for å hindre "splash damage" ). Så er pikken litt ekstra lang legger den seg der istedet. Når du har hatt litt dårlig mage, ligger hele guffa igjen på hylla når du snur deg for å skylle ned etter tørkings. Nasty. Endret 31. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå