Gå til innhold

Wii har ikke så dårlig grafikk likevel?


Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikken på spillene til visse spill til Wii, slik som Super Mario, Warioware og dvs. andre spill med fantasi-figurer som utspiller seg i kraftig kunstige omgivelser, synes jeg ikke grafikk har så mye å si. Da er det som så mange her her sagt, spillegleden, gameplay og brukergrensesnitt, som spiller stor rolle, og får gjerne en pluss i margen hos meg. Når det er sagt, så hadde det nok ikke skadet med et litt mer realistisk bilde på spill som Zelda, Red Steel, Far Cry, M.O.H.. For å ikke nevne Prince of Persia (som har grafikk som minner om konsollene til Nintendo, i sine tidlige dager).

 

Men Wii har jo mange spill som har veldig brukbar grafikk. Da snakker jeg om knall-spill som Resident Evil 4. Et strålende eksemplar på at selv Wii klarer å få til bra nok grafikk til å fra fram de fleste elementene i spillet på et realistisk vis.

 

Nintendo (og andre spillutviklere) klarer nok å få ganske så bra grafikk, hvis de bare gidder (og har nok penger).

9184081[/snapback]

 

Nå er jeg svært spent på hva du mener med "realistisk bilde". Mener du at Zelda burde se mer "ekte ut", altså virkelige personer? I beg to differ... Det ville ødelagt serien fullstendig i mine øyne.

 

Prince of Persia har vel ok grafikk? Er vel lik PS2-versjonen bortsett fra at spillet ikke inneholder blod.

 

Skjønner ikke helt hva du mener med "realistisk bilde" :hmm:

9185849[/snapback]

 

"Realistisk bilde" var vel egentlig bare et av mine fancy ord for bedere grafikk... Beklager for misforståelsen der, altså. Når det gjelder POP, så var det et eksempel jeg brukte får å fram at Nintendo har ganske stor skille mellom grafikken på de spillene med best og verst grafikk. Jeg synes POP er et godt spill, men jeg synes godt at grafikken kunne vært så til de grader bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...