Gå til innhold

Vista låser seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjer dette etter lang tids bruk, eller når som helst? Og kva er det som skjer - frys heile skjermbiletet, får du blåskjerm, eller slår maskina seg av?

9180591[/snapback]

Skjer randomly...Og jeg får ikke trykket avslutt fra menyen uten at jeg har ctrl-alt-del'er og velger avslutt på menyen der. Samtlige programmer låser seg så kan være noe som påvirker explorer.exe...men vet ikke hva. Hender ikke så ofte og aldri ved oppstart...

Lenke til kommentar

Vel, sidan CTRL+ALT+DEL fungerar så ville eg kanskje i fyrste omgong tenkje meir i retning av programvarefeil enn maskinvarefeil. Det eg brukar å gjere i slike høve er å setje meg ned og tenkje på om eg har installert nokon nye drivarar eller program i det siste, om eg har overklokka eller gjort andre innstillingar i BIOS, og så vidare. Du kan og prøve å gå attende til eit gjenopprettingspunkt frå før maskina begynte å oppføre seg på denne måten, viss mogeleg.

Det er nok diverre vanskeleg å seie noko meir konkret når problemet kjem såpass tilfeldig som det høyrast ut til å gjere her. I ytterste konsekvens, viss det skjer så ofte at det vert veldig plagsomt, så kan formatering og nyinstallasjon av Vista kanskje vere det beste alternativet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...