SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har en Ipod Video 30GB og har et lite problem med den. Når jeg kobler den til PC'n går alt fint, den kommer opp under ''enheter'' i Itunes og lader ipoden slik som den skal. Problemet er at jeg kommer inn i selve bibloteket til Ipoden. Sangene som ligger i Itunes kommer ikke inn på Ipoden. Noen som kan hjelpe meg? Hvordan kan jeg få overført sangene og sett ''Ipod bibloteket'' Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Forstod ikke helt hva du mente her. Vil du overføre sanger fra iTunes og til iPoden? Eller omvendt? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Vil overføre fra Itunes til Ipoden. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hva skjer nå du "drar" en sang fra iTunes-biblioteket, og slipper den oppå iPod'en? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Skjer faktisk ingenting og den kommer heller ikke inn på Ipoden. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Vil det hjelpe å synkronisere ipoden? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Først og fremst; du har nyeste versjon av både iTunes og iPod-programvare? Har du prøvd å få filoverføring til å virke på andre datamaskiner enn din egen? Hvis du synkroniserer vil alt innholdet du har på iPoden fra før forsvinne og bli byttet ut med det du har i iTunes-biblioteket, men hvis dette ikke er så farlig så kjør på. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg synkroniserte Ipoden og det fungerte faktisk, så da var problemet løst Endret 1. august 2007 av SurfingElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå