MrLuni Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Skal gå til massiv innkjøp av klede før skulen bynner og lurer da på hva jentene syns er inn på gutter for tiden. Exn min dreiv å pakka på meg noen gensre med utrigning slik at jeg kunne ha en skjorte med krage under. Ser det er mange som har det på byen for tiden, og ja det ser greit ut men det bynner å bli litt kjedlig siden alle karene bruker den stilen. Kom ann jenter! Si hva dere mener guttene ser bra ut i Jeg: Slank (litt muskuløs), digger t-skjorter og dongri Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 slenger meg på denne (o.O, meg, antimoteløven) Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 blir spennende å følge med på Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noe sånt? oO Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Takk for tipse om bukse ivertfall Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ikke ta det første og beste du finner. Dropp standardbutikkene, prøv å finn de spesielle. Miks litt, bruk det du liker og som passer overens med stilen de skal brukes i. Men vær forsiktig med miksing av (flere) sære farger.. Hadde vært enklere om du kunne fått med deg ei god vennine med fin klessmak.. (Og ikke ei som bare følger venninnene sine, men som gjerne leder an) Men sånn ellers, så er jo Epletyv inne på noe her! Good good! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kjøp deg alltid noen gode basisplagg, som sko, jakke, bukse. Dette trekker alltid hele antrekket opp. Ikke bruk masse penger på en t shorte og kjøp en grisebillig jakke. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Noen som vet hvor man får tak i den abercrombie polo greia? Nettbutikk? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ja akkurat det med veninner er greit nokk, men kommer ann på hvem jeg har med meg. Noen bruker eeeeeeevig lang tid og noen driter i det Og det er sant det at noen av de bare følger vennene sine uten å tenke sjøl. Jeg er ikke helt uten smak, men er en stund siden jeg har vert på storshopping. Det tippset ovenfor va ganske bra takker:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Likte den buksa.... Visste ikke at det var sånne boxere jenter faller for xD Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Likte den buksa.... Visste ikke at det var sånne boxere jenter faller for xD 9187274[/snapback] Bare tok en random boxer Buksen kan kjøpes her Tenkte å legge ut noen sommerklær Endret 1. august 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Skjorte og klokka digga jeg, men sommer klede er vell kanskje litt sent å bynne å shoppe inn Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Håper ikke de der var de beste Vansene du fant. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Likte den buksa.... Visste ikke at det var sånne boxere jenter faller for xD 9187274[/snapback] Bare tok en random boxer Buksen kan kjøpes her Tenkte å legge ut noen sommerklær 9187370[/snapback] virker som du har vært litt rask med de plaggene der... Ser bra ut hver for seg, men sammen? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Abercrombie & Fitch får du ikke tak i her til lands. Det er kun butikker i USA. Men tror muligens at det finnes èn med labert utvalg i London. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 virker som du har vært litt rask med de plaggene der... Ser bra ut hver for seg, men sammen? Har vel ikke all verdens tid da. Håper ikke de der var de beste Vansene du fant. 9188210[/snapback] Så kjedelig du er. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) slettet Endret 2. juni 2008 av Capiche Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei. Ville kanskje prøvd litt annerledes om jeg var deg, og kanskje skippet steder der alle handler (JC, Carlings etc.. Ikke at du ikke finner kult tøy der) Eks kan jeg linke her; F.eks genser. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bukse. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skjorte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Shorts. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pris; Genserene ligger på en rundt 600-700 kroner. Den ene buksen ligger på 800, mens den andre ligger på rundt 2000. Skjorta går vel for rundt 600,- mens skjortsen går for 300-400,- Det er selvfølgelig smak og behag du også må gå ut ifra ! Ikke gå med tøy som andre synes er tøft, gå med tøy du selv synes er behagelig å gå med. Ps; Bjørn Borg boksere er alltid en vinner Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Buksa og skjorta digget jeg, hvor fant du dei foresten? Jeg liker skjorter som går inn mot middja. Får liksom vist hvor brede skuldre jeg har (noe i den rettninga) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hei. Skjorten kommer fra Stayhard, den mørke buksen kommer også fra stayhard mens den lyse buksen kommer ifra theREDlemonStore (litt snålt navn ja =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå