Gå til innhold

Battlefield/splintercell/ghost recon/rainbow six:S


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ble raskt fristet til å skaffe enten battlefield eller noe fra tom clancy-seriene. Men gud bedre så mye det var å hente her! Jeg trenger nok litt veiledning. Jeg så på hjemmesiden til Tom clancy-spillene at det fantes et helt gross med ulike spill, fordelt på Rainbow six, Splinter cell, og Ghost recon. Hvilke av disse er å anbefale? Er det noen som skiller seg ut på noen stor måte? Hva er forskjellen på de tre ulike seriene egentlig? Jeg har lagt ut en post tidligere der jeg spør hva som er beste fps shooter. Takk for rådene.

 

Når det gjelder battlefield så virker jo toeren bra. Hva med alle tilleggspakkene? Hvilke er bra og hvilke er ikke?

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battlefield 2 er et mutliplayer FPS krigsspill satt i nær fremtid. Det er ikke noen singelplayer del på dette spillet.

 

Rainbow Six spillene har både singelplayer og multiplayer, men fokuserer nok mest på singelplayer. Her spiller du som regel i små squads som består av flere folk. Spillene fokuserer på en del taktiske ting og ikke bare storme frem og meie ned folk.

 

Ditto med Ghost Recon, bare at dette spillet har en futuristisk setting.

 

Splinter Cell serien går ut på at du spiller en agent og utfører missions ved å snike, stjele, infiltrere og drepe. Her er du ganske alene og har kun deg selv å styre. Til gjengjeld har du masse fancy gadgets og manøvre som du kan bruke.

Lenke til kommentar
Ditto med Ghost Recon, bare at dette spillet har en futuristisk setting.

 

I utgangspunktet er forskjellen mellom rainbow six og ghost recon at i rainbow six er det anti-terror oprasjoner, og i ghost recon er det millitære aksjoner.

 

Settingen, vertfall i de nyere spilla, er satt til "nær fremtid" for begge spillseriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...