Ari Behn Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Hei! Jeg trenger en lengre nettverks kabel enn dem som følger med, den skal ikke være av typen "krysset"? Litt usikker. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 og problemet er? --- Den skal IKKE være av typen krysset, begrensingene for tp bruker vanligvis ikke være noe problem, jeg har hørt at vanlig tp kabel kan strekkes/legges over 100m og mer før du må ha en "repeater" som forsterker signalet, det spørs da HVA slags kabel... kvalitet og type. --- Jeg personlig bruker 10 meter vanlig tp, fungerer utmerket :smile: Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Det er "pc til hub" kabel som folk kaller det, som du skal bruke mellom modemet ditt til PC-en. Bare hold deg under 80 meter, lenger større en dette vil det være xtremt vanskelig å få igjenom et signal uten store tap ! (men tviler på at du skal ha sånn store lenger) Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Ikke krysset TP_KABEL Finn en billig plass du. Clas Ohlson foreksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå