RogueAlien Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hva er best av Asus, Gainward, XFX og MSI når det gjelder GeForce skjermkort. Jeg skal kjøpe meg et 8600 GT 512 mb kort tror jeg og da trenger jeg et fra en god produsent. Til nå har jeg brukt nesten bare Asus kort og jeg har lenge kun kjøpt hovedkort derfra også men så ser jeg og hører mye bra om Gainward og XFX også så jeg blir usikker. Skal jeg gå for Asus igjen..? Eller skal jeg gå for et ATI Radeon kort? Endret 31. juli 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
fflex Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er stort sett samme kortene. Noen kommer med høyere standardklokk, forskjellig bundle. Dog ville jeg ikke tenkt noe mer over det enn at jeg ville gått for det billigste jeg fant. Dette er stort sett de samme kortene med ulike klistremerker Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ikke kjøp 8800gt hvis du ikke får brukt for DX10, ikke værdt penga Kjøpe heller x1950pro av billigste produsent, den er værdt hver krone og er bedre en 8600gt. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg vil gjærne ha med meningene til flere hvis det er noen som sitter med erfaringer rundt dette og om Radeon kort er bedre enn Nvidia. EDIT: Jeg skiftet emne. Endret 31. juli 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ble diskutert noe liknende i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=806274 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå