kristoao Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vurderer å kjøpe meg ekstern blitz. (430 ex) noen som har bilder med/uten blitz så jeg kan sammenligne evnt noen med link til noen nettside? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Galematias har lagt ut en sammenligning mellom direkte og indirekte blits: http://www.kenrockwell.com/nikon/sb400.htm Hvis man lærer seg finessene med ekstern blitz så er forskjellen enorm i forhold til den som sitter på kameraet. Endret 31. juli 2007 av Kristallo Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Galematias har lagt ut en sammenligning mellom direkte og indirekte blits:http://www.kenrockwell.com/nikon/sb400.htm Hvis man lærer seg finessene med ekstern blitz så er forskjellen enorm i forhold til den som sitter på kameraet. 9181005[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er bare litt ekstra nysgjerrig, men lurer på om noen her inne har noen egene eksempler med og uten ekstern blitz. Vurderer selv Sb400, men er usikker om jeg vil få utbytte av den.. Hmm.. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har ikke noen egne eksempler liggende for øyeblikket desverre - fikk den for ikke lenge siden og har desverre ikke hatt tid til å leke så mye med den enda .. ..men som Ken Rockwell sier, den er kjempefin å ha dersom du bruker store objektiv som fører til skygger i bildene når du bruker den innebygde blitsen. Dersom du vurderer en blits uten å helt vite hva du skal bruke den til, gå for 400. Dersom du vet hva du skal bruke blitsen til så kan du alltids vurdere 600/800 .. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå