TettSpaden Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei har adsl fra telenor, har kjøpt en router og kjører nå to maskiner, alt funker bra bortsett fra at jeg ikke kan motta noe som helst, hverken icq, msn, netmeeting o.l noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan få åpne noen porter? routeren er; SMC Barricade Broadband Router, SMC7004ABR win2000 på forhånd takk PS. jeg er helt grønn på dette så vennlist forklar grundig Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei har adsl fra telenor, har kjøpt en router og kjører nå to maskiner, alt funker bra bortsett fra at jeg ikke kan motta noe som helst, hverken icq, msn, netmeeting o.l noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan få åpne noen porter? routeren er; SMC Barricade Broadband Router, SMC7004ABR PS. jeg er helt grønn på dette så vennlist forklar grundig Sørg for og ha nyeste MSN 5.0 og det samme med ICQ. På ICQ så har du valg for nettverk og firewall, kikk litt på dette. Du finner nok endel info på www.google.com Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 takker for svar, men hva med netmeeting? jeg er avhengig av det i jobbsammeneng, har lest engang før her på formunet at du kan åpne port ditt og datt, noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 takker for svar, men hva med netmeeting? jeg er avhengig av det i jobbsammeneng, har lest engang før her på formunet at du kan åpne port ditt og datt, noen som vet noe om dette? Har routeren støtte for dette? Har du sett om du finner noe om dette på den? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 ja får å manuelt åpne porter ja, hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Under Special Ap (Special Applications) på setup-siden til routeren, så finner du det du leter etter. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Ja, men skjønner ikke hvor jeg finner infoen til å sette inn der, jeg skal tydligjhvis oppgi; trigger port, trigger type, public port og public type men skjønner lite av hva som er hva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå