daemonphilos Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vet noen hvor i Vista man fjerner programmer fra oppstarts meny? Fikk det til for noen dager siden...Nå kan jeg ikke finne det igjen... Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Gå til kjør og skriv msconfig Var det den du mente? Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Vet noen hvor i Vista man fjerner programmer fra oppstarts meny?Fikk det til for noen dager siden...Nå kan jeg ikke finne det igjen... 9179703[/snapback] Yes dette jeg mente...Takk for tipset... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Når du har brukt MSconfig i Vista, så vil brukerkontrollen si fra at den har blokkert et oppstartsporgram. Det er bare meldingsboksen om at msconfig har vært brukt. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 MSCONFIG er den raskeste/enkleste metoden. Personlig syns jeg denne løsningen er den beste: Start Windows Defender (søk på Start-menyen) Velg Verktøy øverst Deretter Programvareutforsker Her listes alle oppstartsprogrammer med utfyllende informasjon og man kan deaktivere eller fjerne elementer. Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Når du har brukt MSconfig i Vista, så vil brukerkontrollen si fra at den har blokkert et oppstartsporgram. Det er bare meldingsboksen om at msconfig har vært brukt. 9183415[/snapback] Vil denne vises hver eneste oppstart...Virker nemlig slik...Skal den ikke stoppe..? Lenke til kommentar
daemonphilos Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 MSCONFIG er den raskeste/enkleste metoden. Personlig syns jeg denne løsningen er den beste: Start Windows Defender (søk på Start-menyen) Velg Verktøy øverst Deretter Programvareutforsker Her listes alle oppstartsprogrammer med utfyllende informasjon og man kan deaktivere eller fjerne elementer. 9195962[/snapback] Et hav av links kommer frem...Er det ikke noen kjør funksjon i vista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå