phax Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei, har kommet borti en eller annen hurtigtast for å vise skjulte tegn i outlook, så nå ser jeg alle linjsskift, mellomrom osv som diverse tegn. Mildt sagt irriterende. Noen som vet hvordan jeg får skjult de skjulte tegnen igjen? Letet meg grønn i menyene og googlet uten noe hell... På forhånd takk! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Innstillingen ligger i Word, ikke i Outlook. Det vises slik i Outlook når du bruker Word som redigeringsprogram for e-post. Start Word og klikk knappen som ser ut som en speilvendt P på standard verktøylinje. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Funka ikke, skjulte tegn var ikke påslått i word. Men prøvde å sku de av og på for morroskyld uten noen forandring. Skjulte tegn vises ikke i word men i outlooken... Skjønner ikke at det skal være så sykt vanskelig og finne ut av. Edit: sto innstillt på at word skulle redigere epost ja, skrudde av dette og da forsvant tegnene! cheers! Endret 31. juli 2007 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå