$|rone$ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Er det noen som vet om Microsoft har planer om en Xbox 2???? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Ja, så vidt jeg vet er den på planlegginsstadiet. Skal komme i rundt 2005 - I samme tidsrom som PS3... Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 beklager og gå off-topic, men jeg følte bare at jeg måtte si ifra: Ser dere? Hvis dere har lest mitt siste innlegg i "gamecube -en barnekonsoll?" skjønner dere hva jeg mener. Greit at du lurer på dette, men jeg tviler sterkt på at du lo høyt mens du skrev dette. Og siden du stikker tungen ut av munnen etter du har stilt oss spørsmålet, betyr dette at du egentlig ikke mente det du sa. Versåsnill prøv og anstreng deg litt for å bruke emoticons riktig. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 He He, har nå fått tak i et spionbilde av Xbox2, her , jeg lurer på om den får plass i små japanske hus :wink: Kanskje det er en enebolig, eller et helt komplex Kraftig ser den iallefall ut , he he. Problemet blir nok transportregingen Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 "Bandwidth Limit Exceeded The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later." :-? Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Home station kommer det er en konsoll fra microsoft og den kan spille x-box spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå