BlondGod Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Edit. Ifølge de andre ansatte hadde de forsøkt å restarte datan for å se om det hjalp, uten hell..jeg restartet én gang og ting er i orden igjen.. så, problemet er forsåvidt løst, men ikke forstått. Hei, sitter på jobben og har et problem jeg ikke aner hva jeg skal gjøre for å fikse, "bak" hver knapp og ikon har den gjennomsiktige fargen blitt erstattet av det som ser ut som sort/hvitt ikon, ikonet forandrer seg også, først var det fra et program jeg ikke gjenkjenner, og nå er det "pil til høyre/forover" fra internet explorer som ligger i bakgrunnen og har erstattet det jeg tror er en "gjennomsiktig" effekt på ikoner og knapper. Jeg har prøvd å installere nyere videodrivere men uten hell. får beskjed om at jeg ikke har en kompatibel hardware med driveren, har lastet ned fra HP, ATi, og et annet sted med samme resultat. Maskinen er en HP Compaq nx 7010 (bærbar) med Moiblity Radeon 9200, driverversjon etc. klarer jeg ikke å lese gjennnom all forstyrrelsen. Legger ved to bilder som måtte tas med mobilkamera. når jeg tok en printscreen og limte den inn i "paint" var det et helt annet bilde som kom frem på skjermen enn det jeg hadde tatt. Hjelp mottas med takk og bukk:) Endret 31. juli 2007 av BlondGod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå