Gå til innhold

Anbefaling 37" TV

Anbefalte innlegg

Jeg har lest og sett på 37" LCD TVer og klarer ikke å finne noen klare vinnere. Prisenklassen ligger på rundt 10 000kr. Har sett på Komplett.no som har to TVer fra Hyundai. HLT-37V2FH 1080p og HLT-37F2. Det sies at en ikke kan se forskjell mellom "HD ready" og "Full HD" på en 37" TV, så er det verdt noen tusenlapper for å få "Full HD" ?

Plasma TVen Lefdal selger virker også veldig fristende:

Panasonic TH37PX70E

Er disse tre TVene jeg har funnet frem til et godt kjøp, eller finnes det noen bedre 37" TVer noen kan anbefale? Tar i mot alle tips med stor takk.

Endret av kozmic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

Det finnes ingen TVer med bedre bilde i forhold til pris, enn Panasonic 37PX70. Til 9000 får du bildekvalitet som gruser ALLE LCD-tver på markedet uavhengig av pris, når det kommer til kontrast, sortnivå og saturasjon. Skal du se mye på film, skal du ha plasma, hvis du vil holde deg under 10000.

Lenke til kommentar
Jeg har lest og sett på 37" LCD TVer og klarer ikke å finne noen klare vinnere. Prisenklassen ligger på rundt 10 000kr. Har sett på Komplett.no som har to TVer fra Hyundai. HLT-37V2FH 1080p og HLT-37F2. Det sies at en ikke kan se forskjell mellom "HD ready" og "Full HD" på en 37" TV, så er det verdt noen tusenlapper for å få "Full HD" ?

Plasma TVen Lefdal selger virker også veldig fristende:

Panasonic TH37PX70E

Er disse tre TVene jeg har funnet frem til et godt kjøp, eller finnes det noen bedre 37" TVer noen kan anbefale? Tar i mot alle tips med stor takk.

9179597[/snapback]

Panasonic TH37PX70 til 8995,- på Lefdal. Kom deg til butikken sier jeg bare, fantastisk TV til en utrolig god pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...