Alekhoff Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 vet ikke va som har skjedd:S instalerte windows på nytt i dag fordi alt klikka i går nå har jeg mistet alle driverne, trenger hjelp finner ikke tråløst netverks kort driver, den trenger jeg jo mest.. hvis noen kan hjelpe meg så plz gjør det har en HP M7695 Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Når du installerer windows, må du også installere drivere til pc`n. De finner du på hjemmesiden til HP / Support & Drivere. Søk etter hele maskinnavne ditt, da finner du alle driverene du trenger. rw Lenke til kommentar
Alekhoff Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 kan noen legge ut en direkte link til driveren til det trådløse nettverks kortet Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) hei os?? xp eller vista Vista lan driver HP Wireless LAN Driver Update fant ikke xp driver. lykke till rw Endret 31. juli 2007 av riwilb Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 vet ikke va som har skjedd:S instalerte windows på nytt i dag fordi alt klikka i går nå har jeg mistet alle driverne, trenger hjelp finner ikke tråløst netverks kort driver, den trenger jeg jo mest.. hvis noen kan hjelpe meg så plz gjør det har en HP M7695 9179517[/snapback] Er ikke dette en Desktop PC? Er du da sikker på at det trådløse kortet er fra HP? Kanskje du må åpne skapet og se hva som står på kortet vis du ikke har dokumentasjonen som ble levert med kortet/maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå