SteffenMA Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Bilen min ble den 30 juli 2007 stjålet mellom midnatt og 0800. Det er en hvit Polo coupe 1985 med kjennemerke VE 49684. Den er riktignok mindre pen, men pålitelig. Hvis noen i Tiller-Trondheim eller Sandmoen området ser den, vær så snill å gi beskjed. Jeg hadde endel viktige ting i den. Verktøy og slikt. Jeg blir evig takknemlig om noen av dere har opplysninger som kan hjelpe meg. Bildet er ikke av bilen, men den ligner på en prikk. Da jeg ikke har noen "ekte" bilder av bilen. Det vanker selvfølgelig en liten dusør dersom noen har sett den eller har opplysninger som gjør at den vender tilbake. polon2.bmp Endret 4. august 2007 av Krater Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 bilde og andre kjennetegn..=? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) *Borte* Endret 7. august 2007 av Krater Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Da er bilen funnet! Den står i sverige, uten skilter og batteri. Også er den helt tom..forbanna biltjuv. Sukk.. Endret 30. august 2007 av Krater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå