Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor får man kjøpt bak plate på cube case se bilde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg spørre hvordan du har knust den..?

9185005[/snapback]

Skulle borre noen hull med et hullsag, var nesten ferdig så hodge den til og det ble riper over alt, og hele platen vrengdre seg rundt. Nei dette var ikke en batteri drill :p

Så ble jeg irritert og knuste dritten viste jo da at ikke var mulig å fikse platen igjenn.

Er en ganske så aggrisiv person bare som det er sakt :p

Lenke til kommentar
Dette er nå iallfall laget av Lian Li, men jeg tviler på at det passer. Kaaanskje med noen modifiksjoner?

Goscinny ;)

9187093[/snapback]

ringte til microplex, og de kunne sende meg en bakplate :w00t: var heldig der. Blir vertfall ikke å bruke hullborr blir vell heller å bruke laser kutter. Gidder ikke å ende opp med enda en ødlagt bakplate :p

Lenke til kommentar
Ingenting?  :ohmy:  Hva brukte du som unskyldning?

9210530[/snapback]

Brukte ingen ting jeg sa bare jeg var litt uheldig under arbeid. Jeg tok kontakt med microplex å spurte om det var mulig å få kjøpt sn slik plate sepperat, men di viste ikke. de skulle sjekke opp i det når neste levering å det var ikke før i første halvdel av september de fikk lian li deler. Så skulle de send meg en email da. SÅ jeg tenkte "nå blir jeg vell uten kabinett i noen uker" men så plutslig får jeg mail igjenn av microplex. Der sto det

Hei!

Mail addressen din til

"mail addressen til han"

så sender han til deg.

Også før jeg viste ordet av det så lå platen i postkassen, de hadde funnet mail addressen min i systemet deres. så de sendte den. Makan til service :D :D

Også helt Gratis :D

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Har sett at endel her på forumet mener at Microplex er altfor dyre, men med slik service så er det helt iorden. Har kjøpt flere kabinetter og endel vannkjølingsutstyr hos Microplex, og eg kommer til å kjøpe mere der i løpet av høsten :thumbup:

Men håper eg klarer å ikkje ødelegge bakplaten som deg :cool:

Det eg har brukt å gjøre når eg skal borre gjennom slike plater er å først borre et lite styrehull, 8-10mm, så tar eg to planker og spenner fast platen imellom de og borrer igjennom hele greia. Da slipper du at det hugger seg fast, det går tilogmed fint å borre i plexiglass på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...