3nity Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 hallo ! jeg elsker School life anime , er det noen som kunne si noen "gode" school life animeer ? Side genreen har ikke så mye å si , så lenge det er school-life =P Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Azumanga Daioh Schoom Rumble Ouran High School Host Club også var det sikkert noen flere jeg ikke husker. Lenke til kommentar
3smileS Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 *School Rumble *Ouran High School Host Club *Zero no Tsukaima *Green Green Vet ikke helt, men du kan vel prøve de ut? :3 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hallo, det er Lucky Star som er BEST Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Lucky star er ikke akkurat school life bare fordi en del skjer i skolen da. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tsk, hva skal til for at det blir "school life", da? Rundt 80% av det jentene i Lucky Star prater om er skole, om ikke så blir noe med skolen jaffal dratt inn. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 En del av handlingen skjer innenfor skoleområdet og man nevner prøveresultater og lekser. Vel vel, så er den vel litt school life da. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hva er alternativet? At det BARE handler om skole? Når hovedpersonene nesten alltid blir framstilt med skoleklær i wallpapers og greier, ikke minst i introen; da tror jeg jaffal skaperne vil ha det til at det er en såkalt "school life" anime. ...om ikke en satire på en skoleanime -.-' Endret 2. august 2007 av Motoko Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tenker mer i den retningen at serien handler om skolelivet til folka. Lucky star handler mer om hva de bruker fritida si på og hva de snakker om i friminutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå