pinpoint Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Kan noen anbefale meg et lite kabinett som er lett nok til å kunne drasse med seg på reiser? Planen er å bygge en spille-pc, så den må ha plass til et heftig grafikk-kort. Er fan av disse små kabinettene som står vannrett, noe alà high green mini case: http://www.linuxbutikken.no/PartDetail.php...9771;b:627;pl:1 er litt rusten på pc-kunnskapene, så bør jeg satse på mini-atx i stedet for mini-itx? sikler litt på Lian Li PC-9100, men det ser ikke ut som jeg får plass til noe grafikk-kort i den.. Noen erfaringer? Hvor i norge får man kjøpt det? takker for foslag! Endret 31. juli 2007 av pinpoint Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Tviler på at du før plass til de største skjermkortene i det første kabinettet du linker til, dessverre. Vanskelig å få den heftigste PC-en i et knøttlite kabinett. Lian Li-kabinettet du linker til er ikke høyt nok etter hva jeg kan se. Goscinny Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Med mini-itx kan du bare glemme spilling, ja du kan til og med glemme hd-filmavspilling. En pentium 3 700mhz micro-atx vil være kraftigere enn den råeste mini-itx løsningen. Det finnes low-profile grafikkort, men de er dog sjelden særlig sterke; 6200, 7100-7300gs, x1300, x300 osv. Noen av dem må du bytte pci-brakket for å få det til på, men det pleier å være en enkel sak. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hva med en Shuttle-løsning? Vil det bli for stort? Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 kom over dette: Silverstone SST-SG03S Virker som det har god kjøling og er lett, så mulig jeg går for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå