vihovde Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Har en bærbar HP AMD Turion 64 X2, 1.6Ghz med 1 gig ram som jeg kjøpte for ca. 4 mnd. siden. Har en del musikk dvd`r som jeg ønsker å legge inn på pc`n. Bruker ett program som heter DVD to AVI DivX MPEG Ripper. Så igår så skulle jeg da begynne med en dvd, satte den på ripping når jeg gikk å la meg. Da jeg stod opp så hadde den bare kommet til 39%, og hadde brukt godt over 9 timer? Er det noen som vet hvor problemet ligger? Det skal vel ikke ta såååå lang tid å rippe en dvd? Spille tid på dvd er 99 min. Eller er det programmet mitt som er sååå tregt? Hva anbefales i tilfelle? Endret 31. juli 2007 av vihovde Lenke til kommentar
aspic Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Denne guiden påstår at det vil ta 10 til 15 minutter å rippe dvd'n. Dette avhenger av lesefarten på din dvd-spelar Men prøv det programmet istadenfor og sjå om det går raskare. Edit1: Unnskyld -> tenkte ikkje at det var AVI/DIVX du ville ha. Ny googling på g edit2: Eg fann dette programmet. Kanskje det funker betre? Endret 31. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
taleg Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Får kanskje en advarsel pga denne linken, men siden det fortsatt er lov å kopiere ting du selv eier satser jeg på at det går greit... Hvis ikke gi, meg beskjed så sletter jeg linken.. Doom9 har alt du trenger Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Denne guiden påstår at det vil ta 10 til 15 minutter å rippe dvd'n. Dette avhenger av lesefarten på din dvd-spelar Men prøv det programmet istadenfor og sjå om det går raskare. Edit1: Unnskyld -> tenkte ikkje at det var AVI/DIVX du ville ha. Ny googling på g edit2: Eg fann dette programmet. Kanskje det funker betre? jeg ville vert skeptisk til å bruke programmet fra denne siden fordi DVD Shrink 2007 ikke er laget i følge den ofisielle netsiden. det er derimot lagt ut info om at den inneholder div key sniffers eller hva det nå heter. hvis man søker litt på det. ( jeg nevner dette nettop fordi DVD Shrink 2007 er på download siden og den er ikke laget enda og kommer antageligvis ikke til å bli det. ) jeg ville heller hentet det herifra ->>http://www.nidesoft.com/ Endret 31. juli 2007 av Hercules Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå