Naranek Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg er selv blitt avhengig av flaxlodd for tiden. Har bare vunnet 50kr, men gud så glad jeg ble Spillegalskap kalles det. Husk at du med all sansynlighet vil gå i underskudd, så jeg håper du prøver å slutte å kjøpe lodd fortest mulig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hehe.... En i uken, når jeg har jobbet hele sommeren føler jeg at jeg kan unne meg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er selv blitt avhengig av flaxlodd for tiden. Har bare vunnet 50kr, men gud så glad jeg ble Spillegalskap kalles det. Husk at du med all sansynlighet vil gå i underskudd, så jeg håper du prøver å slutte å kjøpe lodd fortest mulig. 9185207[/snapback] Jeg kjøper også en del flakslodd. Men er ikke sånn at jeg lider en nød for de pengene jeg bruker, da hadde jeg jo ikke gjort det. Vinner ikke stort jeg heller, men lov å håpe Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Siden vi er i økonomigruppen kalles det å kaste gode penger etter dårlige. Man kjøper ca 50 øre for en krone, siden bare ca halvparten av prisen på loddene blir betalt ut i premier. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Moroa er vel verdt resten av 50øringen da. Endret 2. august 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Flaxlodd folka må jo tjene penger de å. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er ikke rart at jeg ikke vinner noen store beløp når det er flere som skraper! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er bare å innse at bartending og reiseguiding ikke er en langsiktig jobb, så hvorfor jobbe i en lavt lønnet jobb og utsette utdanning, når en kan utdanne seg med én gang, og som 25 åring ha fast stilling og tjene 300.000+ i året? 9183673[/snapback] Har prøvd akkurat det. Kan anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå